Wij respecteren de privacy
van alle mensen die in contact komen met Audit.Alterim.nl. Daarom zorgen we er
voor dat de persoonlijke informatie die je met ons deelt, vertrouwelijk wordt
behandeld en verwerkt (verwerken is elke handeling m.b.t. een persoonsgegeven
van moment van verzamelen tot en met vernietigen: raadplegen, opslaan, delen
met derden, verwijderen, etc.). Wij handelen hierin in overeenstemming met de
Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Al onze verwerkingsactiviteiten
hebben als doel: bemiddelen van (interim) professionals naar een nieuwe
opdracht/functie. Zonder je gegevens kunnen wij deze dienstverlening niet
uitvoeren.
Rechten
Voordat we verder ingaan op
de gegevensverwerking, willen wij je eerst wijzen op je rechten:
Het recht op vergetelheid.
Dit wil zeggen dat je het recht hebt om ‘vergeten’ te worden. Je mag je
toestemming intrekken en je kunt een verzoek indienen (via info@alterim.nl)
om je gegevens te laten verwijderen uit onze systemen.
Recht op inzage. Je hebt het
recht om de persoonsgegevens die wij van jou verwerken in te zien.
Recht op rectificatie en
aanvulling. Je hebt het recht om de persoonsgegevens te wijzigen of aan te
vullen.
Het recht op beperking van de
verwerking. Dit wil zeggen dat je kunt aangeven om minder gegevens te laten
verwerken.
Het recht op
dataportabiliteit. Je hebt het recht om persoonsgegevens over te laten dragen.
Het recht met betrekking tot
geautomatiseerde besluitvorming en profilering. Oftewel: het recht op een
menselijke blik bij besluiten.
Het recht om bezwaar te maken
tegen de gegevensverwerking en een klacht in te dienen bij de Autoriteit
Persoonsgegevens (AP).
Inschrijving
Welke gegevens verwerken wij
en waarom?
Als je je bij Audit.Alterim.nl
wilt inschrijven hebben wij een aantal gegevens van je nodig om je aanmelding
te kunnen beoordelen en contact met je op te nemen. Deze gegevens verwerken wij
in ons CRM-systeem: Admin in combinatie met Intercom. Wij verwerken de gegevens
in onze systemen aan de hand van de door u ingevoerde gegevens. Bij registratie
en publicatie via ons platform, vragen wij van u de volgende gegevens:
Aanhef
Naam
Contactgegevens
Adresgegevens
Cv met informatie over
arbeidsverleden, kennis en vaardigheden en opleidingen
Beschikbaarheidsdatum
Profielfoto (facultatief)
Wij bewaren jouw gegevens 1
jaar (of zo lang je abonnement loopt), zodat je benadert kunt worden bij
opdrachten of zelf kunt reageren op opdrachten via het platform. Na deze periode
of bij afloop van je abonnement, vragen wij je opnieuw om toestemming om je
gegevens nog een jaar te bewaren of anonimiseren wij je gegevens.
Als je via ons ergens bent geplaatst, zullen wij je gegevens 7 jaar bewaren. Lees hierover meer bij Plaatsing.
Met wie delen wij je gegevens?
Bij je inschrijving publiceren
wij, met jouw toestemming, je gegevens op onze site. Vervolgens zijn potentiële opdrachtgevers in de gelegenheid je
gegevens in te zien.
In eerste instantie zien opdrachtgevers uitsluitend je profiel met
werkervaringen, kennis & vaardigheden en opleidingen.
Je persoonlijke gegevens, zoals naam, contactgegevens en adresgegevens, worden
voor opdrachtgevers pas zichtbaar nadat je daar actie op hebt genomen en toestemming
voor hebt gegeven (o.a. door te reageren op een opdracht of te reageren op een
uitnodiging van een potentiële opdrachtgever)
Overig
Als je bij je inschrijving
meer gegevens verstrekt dan waar wij om vragen, worden deze ook zorgvuldig
opgeslagen. Wij gaan er dan vanuit dat je deze gegevens vrijwillig met ons
deelt en er geen bezwaar tegen hebt dat wij dit verwerken.
Regelmatig brengen wij een nieuwsbrief uit voor ons bestand van professionals en opdrachtgevers. Onderaan elke nieuwsbrief heb je de mogelijkheid om je uit te schrijven. Uiteraard brengen wij ook interim vacatures bij je onder de aandacht, ook voor deze berichtgeving heb je de mogelijkheid je af te melden.
Sollicitatie
op een opdracht
Welke gegevens verwerken wij
en waarom?
Reageren op opdrachten is
uitsluitend mogelijk ná registratie en publicatie op ons platform. Als je
solliciteert op een vacature, sturen wij jouw aangemaakte profiel inclusief motivatie
naar onze opdrachtgever.
Ná wederzijds goedvinden worden pas de persoonlijke gegevens uitgewisseld
(zoals adres- en contactgegevens) voor verdere afhandeling van de procedure.
Uw profiel, sollicitatie en motivatie verwerken wij in onze CRM-systemen.
Hiervoor maken wij gebruik van de volgende gegevens:
-
Uw
aangemaakte en gepubliceerde profiel (zie registratie);
-
Uw
reactie en motivatie op een opdracht;
- De terugkoppeling of uitnodiging van de betreffende opdrachtgever.
Hoelang bewaren wij je gegevens?
Gegevens die wij ontvangen
naar aanleiding van een sollicitatie bewaren wij 1 jaar. Hierna vragen we je
opnieuw om toestemming of worden je gegevens geanonimiseerd.
Mocht het voor deze sollicitatie
niet lukken, maar zien we wel potentie in jouw profiel, dan zullen we je om
toestemming . om je te mogen benaderen bij
andere vacatures. Ook in dit geval zullen we je gegevens 1 jaar bewaren en
daarna je opnieuw om toestemming vragen of anonimiseren.
Als je via ons een interim opdracht gaat uitvoeren, bewaren wij je gegevens 7 jaar. Zie voor meer informatie Plaatsing.
Met wie delen wij je gegevens?
Als we, buiten onze
standaardprocedures via het platform om, jou gaan voorstellen bij een
potentiële opdrachtgever delen wij je naam, woonplaats, cv en motivatie. We
stellen jou niet voor zonder dat we jou hiervan op de hoogte brengen.
Verder worden jouw gegevens uitsluitend gedeeld met de betreffende organisatie
die de vacature heeft uitgezet en waarop jij hebt gereageerd.
Overig
Als je bij je sollicitatie
meer gegevens verstrekt dan waar wij om vragen, worden deze ook zorgvuldig
opgeslagen. Wij gaan er dan vanuit dat je deze gegevens vrijwillig met ons
deelt en er geen bezwaar tegen hebt dat wij dit verwerken.
Plaatsing
Welke gegevens verwerken wij
en waarom?
Als er via ons platform een
interim-opdracht wordt ingevuld, dan houden wij een actueel dossier bij, dit
doen wij omdat de Belastingdienst dit vraagt.
Verwerking gegevens Opdrachtgevers bij
Plaatsing
Welke gegevens verwerken wij
en waarom?
Om contact op te kunnen nemen
met de contactperso(o)n(en) bij een opdrachtgever en voor de digitale
ondertekening van contractstukken verwerken wij de volgende gegevens:
Aanhef
Naam
E-mailadres
Telefoonnummer
Functie
Bedrijfsgegevens, zoals
adres-, contact- en factuurgegevens
Referentie.
Met wie delen wij je gegevens?
Deze gegevens gebruiken we alleen zelf en worden dan ook niet met derden gedeeld. Met jouw toestemming kunnen wij jouw foto delen op het portal en/ of in uitingen.
Overig
Wij wijzen opdrachtgevers er
op zorgvuldig en conform de wet- en regelgeving om te gaan met de gegevens die
via het platform worden verkregen.
Met alle partijen die door inzet van het platform gegevens verwerken, hebben
wij een verwerkersovereenkomst afgesloten. Dat wil zeggen dat wij duidelijke
afspraken hebben gemaakt over welke gegevens zij op welke manier voor ons
verwerken en hoe dit beveiligd wordt. Hierdoor is jouw privacy nog beter
gewaarborgd.
Audit.Alterim.nl l heeft het recht om deze privacyverklaring te wijzigen. We adviseren je daarom om deze verklaring regelmatig op wijzigingen na te gaan.
Verwerking gegevens Professionals bij Plaatsing
Welke gegevens verwerken wij
en waarom?
Om gedurende een opdracht via
ons platform contact op te kunnen nemen en voor de (digitale) ondertekening van
contractstukken en andere relevante documenten, verwerken wij de volgende
gegevens:
Aanhef
Naam
E-mailadres
Telefoonnummer
Functie en bij welke
opdrachtgever
Bedrijfsgegevens, zoals adres-, contact- en factuurgegevens.
Met wie delen wij je gegevens?
Deze gegevens gebruiken we alleen zelf en worden dan ook niet met derden gedeeld. Met jouw toestemming kunnen wij jouw foto delen op het portal en/ of in uitingen.
Overig
Voor meer informatie met betrekking tot samenwerking met ons platform verwijzen wij u graag naar de Algemene Voorwaarden.
Audit.Alterim.nl